tessadhd.blogg.se

Natten går tungt!

Kategori: Allmänt

Ja jag har nu bestämt mig för att vara neutral.
Så att vissa av mina vänner slipper misstolka mig.
Jag är så fruktansvärt less på drama, det har jag nog av ändå i mitt liv.
Jag orkar inte riktigt med detta.
Jag vet inte själv hur jag skall agera eller hur jag skall tänka, hur jag skall bete mig.
Alla värkar vilja att jag skall ändra på något.
är jag trött så tolkas det som att jag är sur å grinig.
Är jag glad eller artig så tolkas det som att jag är överkompenserar för nått.
Är jag tyst så tolkas det som att jag är ledsen.
Har jag kul tycker många att jag är jobbig.
Jag vet inte längre hur jag skall bete mig eller vara. Jag kan ju lixom bara vara mig själv.
Folk tycker det är ok att pika mig men ger jag pikar tebax så är det fel.
 
Så därför har jag kommit fram till att jag skall vara neutral och försöka stänga av min hjärna.
För jag kan inte vara alla till lags.
Jag är mig själv och kommer alltid att vara det.
Men jag kommer försöka va neutral, stänga ner lixom så jag slipper tänka göra eller vara.
 
Med det säger jag
GOD NATT för nu e det bara ca 3h kvar innan jag får gå hem å sova
Kommentera inlägget här: