tessadhd.blogg.se

Kul typ inte!

Kategori: Allmänt

Ja då var man vaken och klockan är 13:09 jag vaknade vid 12:00 och då ringde jag jobbet och sjukade mig i natt och imorgon natt. Min rygg håller på att gå av.
Nu ligger jag här med dåligt samvete, hatar att sjuka mig. Men hellre de så jag kanske slipper bli liggandes och att det slutar med en tripp till akuten. 
 
Klarar fortfarande inte riktigt av S och H:s relation.
H skall ta med mina kids idag till lekparken för att "umgås" och rasta dem med S och hennes kids. Men det går ej att fråga om jag vill följa med heller. Blir så less, orkar inte med detta. 
Jag hoppas tankarna håller sig i skack. 
För när dem börjar vandra är det kört, då går det åt pip svängen. 
S och H puttar bort mig och försöker bli av med mig.
Ångrar nästan att jag och R lät H bo här för H är en energi slukare som drenerar mig.
Kommentera inlägget här: