tessadhd.blogg.se

Jo men visst!

Kategori: Allmänt

Ja pga värk i hela kroppen men framförallt ryggen så fick jag nu sjukskriva mig mina sista 2 nätter. 
Ja jag fick dåligt samvete men inget att göra åt, vart tvungen att lyssna på kroppen. 
Fick även ta värktabletter innan sängdags å somnade hårt men va medveten om omgivningen det va läskigt och vakna vid 3tiden jätte pigg 🤔.
Ja H smörar för S fortfarande får ingen egentid alls med min fruga. 
Jag och H har känt varandra i 15-17år ca men det märks inte. Han kan inte umgås med mig sj, han har blivit mysko. Jag hoppas han ändrar på sig annars kan han ej bo kvar här. 
Jag hoppas även att S alltid kommer finnas där för mig då hon är min allra bästa väninna, min egna lilla fruga.
Aja nu blir det att försöka sova en stund till.
GOD NATT 😴 😴  Alla sötisar där ute
Kommentera inlägget här: